O nas

Kim jesteśmy?

TMT Communications to agencja świadcząca usługi Public Relations oraz Social Media w nietrywialnych projektach komunikacyjnych wymagających głębokiego zrozumienia specyfiki działalności Klienta, a następnie inwencji, inicjatywy i sprawnej egzekucji planu wyprzedzającej zaplanowane wydarzenia medialne.

Co nas wyróżnia?

  • Znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych i rynku nowych technologii
  • Umiejętność popularyzowania innowacji
  • Wiedza o procesie inwestycyjnym i budowaniu relacji inwestorskich

Co chcemy powiedzieć?

  • TMT Communications koncentruje się na wsparciu komunikacyjnym przedsięwzięć i firm o charakterze innowacyjnym. Właściwa promocja innowacji wymaga stworzenia planu jej komunikacji – zidentyfikowania głównych wartości, sposobu pozycjonowanie i przedstawienia korzyści, określenia odpowiednich kanałów komunikacji, oceny stopnia adaptacji innowacji na rynku.
  • TMT Communications tworzy zespół konsultantów łączących wiedzę na temat skutecznego upowszechniania innowacji oraz efektywnego rozwoju przedsięwzięć technologicznych.
  • Jedną z głównych przyczyn porażek nowych innowacyjnych przedsięwzięć są problemy w skutecznym komunikowaniu korzyści dla interesariuszy, potencjału wzrostu i możliwości rozwoju. Jesteśmy po to, by ludzie rozumieli korzyści płynące z innowacji.

Zapraszamy do współpracy!

Ewa Stępień – agencja (a) tmtcommunications.pl

Ewa jest Partnerem agencji TMT Communications. Specjalista i praktyk zarządzania projektami event-marketingowymi, organizator ponad 30 imprez B2B w których od 2001 r. w sumie udział wzięło setki inwestorów, menedżerów, przedsiębiorców tworzących innowacyjne projekty, a także “liderów opinii” takich jak analitycy, konsultanci i dziennikarze.

 

Michał Faber – agencja (a) tmtcommunications.pl

Michał jest Partnerem agencji TMT Communications. W ciągu ostatnich 10 lat był dziennikarzem oraz PR-owcem firm z branży finansowej oraz nowych technologii. Prowadził ponad 30 konferencji branżowych, w tym liczne panele dyskusyjne, odbywające się m.in. na Giełdzie Papierów Wartościowych obsługując kilkudziesięciu klientów w zakresie PR. Prowadzi też szkolenia i konsultacje w zakresie przygotowania i prowadzenia prezentacji.